Maślane brioche

Dziś przepis na "szybką" brioszkę.
Nie jestem zwolenniczką maszynowego wyrabienia ciasta drożdżowego, ale ciasto na brioszki jest czasochłonne, więc łatwiej wyrabiać je maszynowo. Popełniłam jeden błąd - dodałam więcej mąki niż było w pierwotnym przepisie i brioszki wyszły nieco "ciężkie". Ale za to przepyszne.
CIASTO NA BRIOSZKI MUSI BYĆ LEPKIE I ELASTYCZNE. Nie przejmujcie się jeśłi wyjdzie "rzadkie", takie właśńie ma być. Nie podsypujcie zbyt dużo mąki.
Przepis znalazłam tu: francuskie brioche, ale jak to zwykle ja, trochę go zmodyfikowałam.



a oto zapis fotograficzny moich poczynań:
czas oczekiwania około 3 godzin...ale warto :)





Komentarze

  1. Piękne :) Ja też uważam że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)))
      hm...znalazłam u Ciebie mnóstwo fajnych pomysłów...dzięki za inspirację :)

      Usuń

Prześlij komentarz

dziękuję za dodanie komentarza

Popularne posty z tego bloga

"fejsbukowi /wirtualni/ przyjaciele"

...koniec roku...