Czekoladowe brownie

Lubię niezwykle wszelkie czekoladowe ciasta. Czekoladowy brownie jest pyszny i niepowtarzalny. Często go robię, a ten przepis jest wypróbowany i idealny.

Potrzebujemy:
3 gorzkich czekolad;
225 g masła;
275g miałkiego cukru;
pół cukru wanilinowego;
3 jaj
135g mąki
1/4 łyżeczki soli





Tabliczkę czekolady zmieliłam w blenderze i odstawiłam do lodówki. Pozostałe dwie również powędrowały do blendera,  a następnie w towarzystwie masła do garnka, gdzie zostały rozpuszczone.
 Rozpuszczone czekoladowe cudo odstawiłam na chwilę do wystygnięcia, a w tym czasie ubiłam na białą, puszystą masę cukier i jajka. Przestygniętą czekoladę dolewałam pomału do masy cukrowo-jajecznej i mieszałam mikserem na najwolniejszych obrotach. Potem dosypałam do niej po łyżce mąkę połączoną z solą. Mieszałam przez chwilę mikserem (też na wolnych obrotach).
 Następnie całą, dość gęstą masę wylałam na dużą blachę (20x30cm), posypałam pokruszoną czekoladą i wstawiłam do nagrzanego do 160 stopni Celsjusza piekarnika na 25 minut. Ostudzone na kratce, pokrojone w kostkę jest przepysznym deserem do kawy.

I tak w trochę więcej niż pół godziny mamy gotowe ciacho! nie może się nie udać.
Polecam i smacznego.

Komentarze

  1. napewno namówię Konrada do wykonania tej pychoty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Domin tez za czekoladowymi ciastami przepada....czas wyprobowac cos oprocz m.u.r.z.y.n.k.a gotowanego
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zrobię w weekend! już drukuję przepis

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za dodanie komentarza

Popularne posty z tego bloga

...koniec roku...

Moja "adoptka"