45.

Wpis 45 będzie znów na słodko i znów za sprawą bloga Madame Edith. 
(dziękuję za genialne inspiracje Edith)
Przepis i piękne zdjęcia, jak zrobić drożdżówki krok po kroku znajdziecie TU.

Do moich drożdżówek dodałam ciut mniej cukru a z powodu braku malin, a zasobności lasu obok, dodałam jagody oraz zamrożone porzeczki i czarne porzeczki :)














Najpierw trzeba zrobić takie piękne ciasto.


Potem ugotować budyń.
 Rozwałkować ciasto, wyłożyć budyń i owoce (u mnie świeżo zebrane jagody)
 Zawijamy jak roladę, kroimy i robimy takie oto bułki. Na koniec dekorujemy owocami i smarujemy rozbełtanym jajkiem.

I wstawiamy na 15 minut do piekarnika. (U Edith było 200 stopni, mój piekarnik jest specyficzny i wystarczyło mi tylko 175 stopni)


SMACZNEGO!  :)

Popularne posty z tego bloga

...koniec roku...

Moja "adoptka"