A może?

Szukając zdjęć z moich podróży, natrafiłam na taki mały katalog.
 Moje ukochane modelki :) Chyba znów zacznę bawić się "człowiekowego fotografa".
 I tak sobie myślę, że ta cała otoczka sesji, nasze sesyjne przygody i przyjaźnie trwające do dziś są sensem fotografii. 
Odkopię resztę fot i za jakiś czas pokażę kolejne modelki. A było ich dużo :)



Moja kochana Ola Godlewska - aktorka Teatru Bagatela z Krakowa
Basia Raduszkiewicz - piosenkarka - miłość od pierwszego koncertu :)
Asia - najbardziej szalona modelka i chyba najwięcej wspólnych sesji za nami

Asia znowu :)

Marta - kolejna krejzolka. No i córcia urodziła się tego samego dnia co ja :)


Basia w "Domu nad rozlewiskiem" 


Basia i nasza deszczowa sesja w Olsztynie :)


A ten portret Basi posłużył jako pierwowzór pięknego obrazu spod pędzla Teresy Kosman - olsztyńskiej malarki.

Daria - kolejna moja zakręcona modelka. Otwarta na moje fotograficzne wariactwa :)

Asia - nasza chyba jedyna sesja studyjna. (warsztaty z angielskim fotografem)

Asia - studyjnie.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. i nawet byłaś uczestniczką sesji ;) a nie każdy może :)

      Usuń
  2. Piękne foty i piękne dziewczyny! Ty Edyta widzisz duszę!!! Jesteś rzeczywiście nietuzinkową babką!!! Rzadko się taką spotyka w życiu!!!
    Dochtórka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne Niewiasty, ktorych urode i wdzięk podkreśliła Pani obiektywem...
    Woyzeck

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za dodanie komentarza

Popularne posty z tego bloga

"fejsbukowi /wirtualni/ przyjaciele"

...koniec roku...